Milencenii trebuie să fie foarte atenţi când li se cere să semneze un contract, fie că vor să achiziţioneze un telefon mobil, să contracteze un credit sau să beneficieze de anumite servicii.
Ei trebuie să întrebe ce presupune încheierea unui contract şi care le sunt obligaţiile din momentul în care iscălesc documentul.
Multe dintre „promoţiile“ oferite cu largheţe cetăţenilor pot deveni adevărate capcane pentru consumatori, dacă nu li se prezintă clar responsabilităţile care decurg din încheierea unui contract.
Cetăţenii, „ameţiţi“ de multitudinea de servicii prezentate cu titlu gratuit ori „la ofertă“ sunt uşor de păcălit.
În goana după cât mai mulţi clienţi, salariaţii companiilor profită de lipsa de informaţii şi de naivitatea cetăţenilor şi, mizând pe faptul că nu înţeleg ceea ce le explică, îi conving să semneze contracte.
Unii clienţi sunt constrânşi să plătească servicii pe care nu şi le-au dorit vreodată şi de care nu au nevoie, după acordarea unor „bonusuri“.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu