
Această linie telefonică, lansată în septembrie 2015, este disponibilă de luni până vineri, între orele 08:00 şi 20:00.
Telefonul Vârstnicului este o linie telefonică gratuită şi confidenţială, care răspunde nevoilor tuturor vârstnicilor din România, fie că vorbim de informare, consiliere sau sprijin practic şi emoţional.
Linia poate fi accesată şi de către cei care doresc să semnaleze un abuz sau o situaţie dificilă a unui bătrân.
Conform unui studiu realizat recent de GFK pentru Fundaţia Principesa Margareta a României, aproximativ 1.500.000 de vârstnici din România sunt astăzi afectaţi de singurătate.
Acelaşi studiu arată că situaţia financiară precară, problemele de sănătate, dependenţă de ceilalţi, sentimentul de inutilitate şi de singurătate, precum şi lipsa interlocutorilor, sunt cele cinci probleme principale cu care se confruntă vârstnicii din România.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu