marți, 19 mai 2015

Evaluare a competențelor la Limba română. Clasa a II-a.

Aproape 30 de elevi de clasa a II-a au dat, luni, testul de evaluare a competenţelor la Limba română, aceştia trebuind să răspundă la mai multe întrebări şi să scrie un text în care să mulţumească unei colege pentru cărţile împrumutate de la aceasta.
 În acest an, numărul elevilor care susţin evaluarea finală este mai mare comparativ cu cel de anul trecut, întrucât elevii care sunt acum în clasa a II-a vin din prima promoţie în care a fost introdusă clasa pregătitoare.
 Elevii au avut de scris un text în care să răspundă la şase întrebări legate de Ziua Internaţională a Copilului, respectiv: "De ce crezi că ziua de 1 Iunie este una importantă pentru copii?";
 "Cum se simt copiii în această zi?";
 "Tu cum te simţi în această zi de sărbătoare?";
"Ce-ai vrea să faci de Ziua Internaţională a Copilului?";
 "Cu cine ai vrea să-ţi petreci această zi specială?";
Ce ai vrea să le urezi copiilor din lumea întreagă de 1 Iunie?".
 De asemenea, elevii trebuiau să dea un titlu potrivit pentru textul respectiv.
 Apoi, elevii au avut de scris un alt text, în care, prin şase propoziţii, să răspundă la întrebări legate de faptul că se apropie vacanţa.
 Astfel, după ce stabileau un titlu potrivit, aceştia aveau de răspuns la şase întrebări:
 "Ce anotimp se apropie?";
 "Ce aşteaptă elevii cu nerăbdare?";
 "Tu cum te simţi când se apropie vacanţa?";
 "Unde îţi vei petrece vacanţa?";
 "Ce vei face în vacanţă?";
 "Ce le urezi colegilor tăi?".
 "O colegă din clasă ştie că îţi place să citeşti aşa că îţi împrumută cărţi. Scrie-i în spaţiul dat un bilet prin care îi mulţumeşti pentru cărţile împrumutate (cinci rânduri punctate pentru răspuns)", a fost o altă cerinţă din testul dat elevilor de clasa a II-a pentru evaluarea cunoştinţelor la Limba română.
 De asemenea, elevilor li s-a cerut să verifice dacă au scris corect cuvintele, au ordonat propoziţiile într-un text, au folosit semnele de punctuaţie potrivite, au formulat propoziţii clare şi corecte şi au aşezat corect textul în pagină.

Niciun comentariu: