miercuri, 27 mai 2015

Evaluare la Matematică. Clasa a IV-a


Subiectele de la evaluarea la Matematica pe care au sustinut-o astazi elevii claselor a IV-a au fost publicate de Ministerul Educatiei.
Copiii au avut de raspuns la 20 de cerinte, intr-un interval de timp de 60 de minute.
 Subiectele au fost concepute pe doua numere, astfel incat colegii de banca sa nu aiba probleme identice de rezolvat.
 Elevii claselor a IV-a au sustinut astazi, 27 mai, Evaluarea Nationala la Matematica.
 Este pentru al doilea an consecutiv cand elevii claselor a II-a, a IV-a si a VI-a dau astfel de testari, la finalul anului scolar.
 Rezultatele individuale pe care le obtin copiii NU se trec in catalog, NU se comunica public si NU se afiseaza.
 Invatatoarele trebuie sa le comunice rezultatele parintilor, in conditii de confidentialitate, si trebuie sa construiasca planuri individualizate de invatare, pentru fiecare elev la care constata anumite lacune.
 Importanta acestor teste este cu atat mai mare, cu cat rezultatele de anul trecut au aratat ca "invatamantul romanesc conserva inegalitatile".
 "Daca analizam datele, vedem ca diferentele dintre elevii din mediul rural si cei din mediul urban raman nemodificate din clasa a II-a pana in clasa a VI-a.
 La fel se intampla cu procentul celor care nu fac fata cerintelor programei scolare: procentul celor care raspund incorect e acelasi, ba chiar creste usor, de la a II-a la a VI-a.
 In loc sa ajute la reducerea inegalitatilor, scoala le conserva", a avertizat Mircea Miclea, care a analizat rezultatele de anul trecut, la nivel national.


Niciun comentariu: